Saturday, May 19, 2012

Kenapa susah sangat...? T___T

Aku rasa susah hati sangat.. kenapa belajar ni sangat susah..? kenapa aku baca aku tidak faham..? kenapa aku asyik bingung dan melamun di kelas..? susah lah camni..

Teman akan kata, janganlah menyerah kalah.. cuba lah.. tanya lah.. usaha lah lagi..

Tapi aku rasa, otak aku dah 'beku' dah.. sebab itu lah apa yang diajar tak masuk dan tak lekat.. cakap apa pun x jalan.. 

Betul ke istilah 'otak beku' ini? 

owh tidak.. perlu ke aku ambil cuti tanpa gaji dan fokus belajar sahaja? aku rasa aku tidak berkemampuan buat 2 kerja dalam 1 masa.. belum lagi mampu.. kalau setakat buat kerja rumah eg masak nasi sambil tu sapu lantai, boleh lah! :P  orang juga akan  kata, orang boleh buat, takkan kau tak boleh buat? itu lah masalahnya.. orang tu lain, aku lain.. tidak mampu hebat seperti itu.. 

masa'alah...

*emosi di penghujung semester*


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates