Thursday, February 23, 2012

Terkandas~

Perkara yang ditakuti telahpun berlaku.. daku terkandas dua subjek.. kalau diikutkan hati, memang nak berhenti je... tapi, bila fikirkan dah berhabis banyak (masa, tenaga, wang), aku perlu pujuk diri dan motivasikan diri untuk teruskan perjalanan.. teman2 semuanya lulus.. seronok tengok status mereka di FB.. ade yang dapat A+.. fuhh.. kagum aku.. manakala aku, terus dilamun perasaan 'jatuh yang hebat'.. takkan nak letak kat status "aku fail 2 subjek.. adoiii!"? (actually I almost did.. ekeke) membuka aib diri sendiri namanya tu.. Tahniah kat derang sume.. Aku xnak blame sesape, melainkan diri aku sendiri.. apesal x usaha lebih gigih?

honestly, I am dissapointed with myself.. I can't cope with study life anymore, but still I insist to go on because I thought that this is a lifetime learning.. I mean, although I may not excel, but I might learn something out of the office.. broadening my view..

3 comments:

Nazz@Purple said...

jac..dont give up..chaiyok2 tau..kt usaha sme2 tau jac

Miz Jac said...

congrats naz coz lulus.. sy x usaha banyak last sem, sebab tu x lulus.. baik.. akan gandakan usaha sem baru ini. :)

'arif said...

23 kali ganda! gedegummm~~

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates