Friday, September 23, 2011

Banding dan Tanding

Aku setuju bebeno bile dinasihatkan supaya jangan sesekali membanding2kan diri dengan org lain.. jangan sesekali mempertikaikan ape yg kite miliki/org lain miliki.. haaa.. sebabnya, akan buat hati sakitt je.. n seterusnya, bile sakit, akan membengkak kalo dilayan terus-terusan.. bile lame sgt layan, sure akan membengkak dan menanah.. busyuukk jadiknya.. aihhhh..

Pagi nih aku agak hangat hati lahhh..dijadikan sebagai perbandingan.. dijadikan sebagai contoh yg x elok.. aihhh.. diaaamm je aku pendam.. muke masam tahap asamboi dah kot.. dalam mase yg same, otak ligat cari perkara2 positif.. hati lak x putus2 pujuk gelora jiwa.. "semua akan jadi baik"..

Haaa.. 3 Idiots memang filem Bollywood terbaik setakat ini aku rase.. Adegan cinta yg x melampau2.. Penyampaian mesej yg berkesan.. Manusia perlu berubah.. dan kalo berubah tu, biarlah demi diri sendiri, bukan untuk org lain.. Fiiiuuhhhh! Sejak itu, aku jadi The Thinker yang lengkap berpakaian.. hahahaha... Ape yang aku mahu dalam hidup?

Jeng jeng jeng.. soalan paling senanggggggg, tapi paling susah aku nak jawab.. Kalo kat paper BM UPSR, sure aku jawab aku nak jadi Cikgu! ahaks..

Okieeeesss.. bermula lah kite bekerja lah yer..

YOOOOSSSHHHHH!

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates