Wednesday, November 2, 2011

A+E+D=C+R+L

Saya suka lecturer ini.. Puan Zalilawati Yaacob (ACC418 Lecturer).. Cara beliau ajar, zap zap zap! Kalau dapat belajar dalam kelas beliau secara full time, maybe aku akan jadi bertambah2 minat kot dengan subject nih.. teringat aku kat cikgu matematik aku mase skolah menengah dulu-Cikgu Kiong Chiong Kiong.. Ehe.. sebab diela aku jadi minat matematik n dapatla result cemerlang mase PMR. Jasamu ku kenang sampai bila2.. tapi masuk menengah atas, cikgu mate moden biase2 je.. jadi aku pun fokus biase2 je.. hahaha.. n then matematik tambahan lak, cikgunya best tapi aku kenot go.. hahaha.. student yg camnila xleh nak contohi.. nak tunggu cikgu 'push' n nak cikgu yang pandai mengajar aje.. =P





*skarang ni, aku 'takut' masuk i-class lah.. hehehehhe..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates