Tuesday, November 1, 2011

Nekad

Saya nekad.. setiap perkara harus ada awal dan akhirnya.. mudah-mudahan, segalanya berjalan dengan lancar dan baik...

Untuk itu, saya perlu bertekad.. pantang menyerah sebelum ajal.. wah.. seperti mau berperang lagaknya.. yang pasti, apa yang aku putuskan hari ini, aku akan tanggung akibatnya kelak.. baik  mahupun buruk, itu adalah hasil dari apa yang aku telah fikirkan semasak-masaknya hari ini.

Doakan yang baik-baik dan mudah-mudahan jadi seperti yang direncanakan..

4 comments:

SNM said...

Wish u best of luck dear (^^,)
Be strong....

Miz Jac said...

tengkiu dear.. strong like Atom.. ^__^

TiTi said...

mudah-mudahan jadi seperti yang direncanakan.. amin.. atom! atom! atom! eh silap go! jac! go! ^_^

Miz Jac said...

CT.. heheheh.. gelabah mokcik! ;)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates