Wednesday, December 21, 2011

Aku gigih nak main ^^

Ni citer minggu lepas nih.. Ade someone from JPP call & tanya aku n Echa leh men volleyball x 23-24 Dis. 2011? for MAKSWIP di Perlis. Confius sekejap lah kan.. Mane die tau ktorang layan volleyball.. Reropernye abe zaki yg suggest.. heheh.. of koz la kami mahu join.. one of our faberet games! ehehe.. kebetulan big boss memang dijadualkan bercuti mase tu.. heheh..

Of course, the obstacle. bos bagi ke tak.. y d bcoz? sebab dedua "Pagar Dawai" yg penting di pejabat.. kuikuikui.. so, dgn santunnya, aku mintakla izin last Friday.. memang, agak devastated gak dgr respon.. "Big boss ade.. mane leh pegi semua.. kalo nak pegi, salah sorang kene tinggal. ataupun.. to be fair, dua2 x payah pergi" zuuusshhhh! terkesima dan hancur luluh lah hati aku bile dengar.. nak2 lagi dgn raut wajah yang begitu, memang hiba jiwa aku.. terus aku perjuangkan jua minat aku, "derang kate 23-24.. tapi, xtau lagi perjalanan bile n game bile..".. pastu beliau respond "haa.. dptkan progrm tu dulu".. Y.E.S!!! bersinar kembali harapan.. hahaha..


Then.. a day before yesterday, dapatlah copy program tu.. huh.. skali gerak 21hb daaa.. p lawat loji air kat Perlis dulu.. huhuhu.. down balik emo aku n echa.. nak tak nak, aku kene la mengadap bos aku n tunjuk kat die.. skali lagi, minta izin.. kalo dibenarkan, kami p sendiri malam Khamis.. coz game hari Jumaat. Kalo diizinkan p 23hb lah.. skali tu, tanpa banyak T&C, terus die kate, cari pengganti.. coz big boss lum terbang lagi, kene ade org standby ganti kami... yabedabeduuuuuu!..

Later dgn pantasnya berbincang dengan Echa macamne nak travel. Ingat nak nek bas dgn Iqbal, tp dgr Zaki kate Coach A drive with  Fazli. So, aku kensel la nak tanye2 Iqbal, kot leh p saing ngan die.. Misscommunication pulak  berlaku di mana, Iqbal akn nek dgn Coach A n Fazli. Petang lak tu, after Green Kids nyer event selesai kot.. aduuuii..  tepaksa cari alternatif lain.. aku n Cha bersungguh2 riki bas kat Putrajaya. Cha call AB Express, tapi penuh lak seatnye.. then, aku lak saje2 godak website Konsortium n register.. Ade seat kosong (tu pun kat belakang skali)... Cha lak ok jer kalo nek dari Pudu.. terus aku beli.. phewwwww.. :-


Gigih tak gigihnye ktorang.. sanggup beb... minat punya pasal kan.. eheh.. So, hopefully esok tiada apa2 yg luar biasa berlaku.. n hope that bigboss cecepatlah pulang yer..

Most importantly, we are definitely excited and can't wait for the actual game.. =)


3 comments:

Nazz@Purple said...

gigih..gigih..gigih..hehehe..

'arif said...

Tahniah! dapat masuk pusingan kalah mati adalah satu pencapaian yang baik! :)

Miz Jac said...

Naz ~ kalo bab main nih, memang gigih.. kan best kalo belajar segigih ini jugak? kuikuikui.. *tekene mokcik sebijik!

Coach A ~ Terima kasih.. kalau tidak gabra, mungkin boleh fight lagi kot.. ape nak buat.. cube lagi taun depan.. uhu...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates